Müşteri İlişkileri Politikası Sofos Danışmanlık ve Turizm Organizasyon Ltd. Şti (Satıcı) ile bu web sitesi üzerinden satın alma işlemi gerçekleştiren kişiler (Alıcı) arasında düzenlenen bir politikadır.
Alıcı seminerlere ödeme yaparak bu web sitesi üzerinden erişim sağlamaktadır.
Alıcı destek desteğe ihtiyaç duyarsa 0 546 568 11 43 numaralı telefon üzerinden ya da info@sofos.com.tr e-posta adresi üzerinden Satıcı ile iletişime geçebilir.
Alıcı öneri ve şikayet bildirimleri için 0 546 568 11 43 numaralı telefon üzerinden ya da info@sofos.com.tr e-posta adresi üzerinden Satıcı ile iletişime geçebilir.
Alıcının şikayet bildirmesi durumunda Satıcı gelen şikayeti 1 hafta içerisinde inceleyecek ve Alıcı’ya 10 iş günü içerisinde geri bildirimde bulunacaktır. Bu bildirim e-posta ya da mesaj yoluyla iletilecektir.
Alıcı’nın web sitesine kayıt olurken ve/veya satın alma işleminde bulunurken girmiş olduğu bütün bilgiler güvence altına olup asla üçüncü kişilerle paylaşılmamaktadır. Ödemeler 3D Secure koruması bulunmaktadır.
Alıcı web sitesinin nasıl kullanılacağına dair sorularını ‘’Sıkça Sorulan Sorular’’ sekmesinden bulabilir, destek almak istediği zaman 0 546 568 11 43 numaralı telefon üzerinden ya da info@sofos.com.tr e-posta adresi üzerinden Satıcı ile iletişime geçebilir.